I can't win this war

bytte header och lite färger en snabbis, orkar inte göra nån större förändring. förhoppningsvis får jag orken till att knäppa lite nyare bättre bilder, men när har jag ingen aning om ..
iaf så

kom elin förut, vi skulle egentligen ta bussen in till birsta men då svängde anna precis förbi. och två bilturer och en tripp på birsta senare, har jag skrattat hur mkt som helst. en riktigt trevlig dag faktiskt, fick med mig en typ av linne hem också :) och ett nagellack.
kom hem för en stund sen, har gjort mig lite middag som icke blev så god. så ja slängde det sista, men jag överlever :)
ska gå och slå på oth, så jag inte ligger vaken hela natten med tanke på min träning imorgon. tidig......
och det är ju mördarsöndagen, haha hua. längtar inte

mennnnnnnnn vi lär ju höras, HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0