head pain

hejsan.
känner inte för att skriva alls, men för att bloggen inte ska förfalla lägger jag ändå in ett. men för vems skull vet jag inte, mest bara för att.
huvudvärken är fortfarande kvar, och jag kan tänka mig att jag har lite feber. iallafall så har skolan rullat på bra. grammatikprovet klarade jag rätt bra, och jag blev klar med ena vanten på syslöjden.
bakade en mumsig kladdkaka när jag kom hem, men jag är för mätt för att äta den. haha, tog en liten bit men det tog emot att äta upp den. haha, fast den var god.

känns skönt att idag behöver jag inte göra nånting, är ledig hela kvällen.
aja, ska gå nu. mamma kommer snart o hämtar mig.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0