happyface

tjosan

sista dagen på fanny, och det är lite tråkigt på nått sätt. men jag överlever, haha..
har varit en riktigt bra dag faktiskt, är nöjd.
hade ju kommit hur mkt kartonger som helst till fanny, så det var bara sätta igång och ta ut etiketter för att sedan packa upp och larma. men det gick bra, dock är vi verkligen inte klar. och nu får dom ju fortsätta utan mig, haha hur ska dom klara sig??????????:O:O:O. .. neråå

känner mig konstig, är ovanligt glad idag av nån anledning ?.. menmen

lunchade med alicia på subway, längesen ja åt där, och hur gott är det inte då ?
den som än har skapat subway. är gudomlig, underbar.. ja alla dessa braA ord

sen när jag och mallan skulle åka hem, ja då fick jag en tröja av dom.
väldigt gulligt av dom faktiskt



ska snart promenera med pappa bort på ica, de e ju fredag tack o lov.
helg!!!!!!!!
aja hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0