avant garde

godmorgon, börjar med gårdagens köp.
 
inte världens bästa bilder, men vi alla överlever ändå

har sovit sjukt dåligt hela natten, drömt hundratusen mardrömmar som resulterade i att jag inte sov mycket alls. haha nu såhär i efterhand så är ju dom där mardrömmarna ganska löjliga, men så brukar det ju vara..
men att bli överfallen av skjutna katter är inte kul, tro mig

tänkte ringa mamma och kolla om hon kan hämta mig, det är ju som sagt väldigt kallt ute. nära 20 grader, inte bra inte bra. tänkte faktiskt ta en promenad till träningen men nu vet jag inte längre, haha ... vi får väl se

såg några avsnitt av oth igår, och nu har jag inga fler...........:(
men det kommer finnas när jag kommer till pappa nästa gång, så det är bara o vänta. tänk att jag spenderade några rader bara över att jag inte ha några mer oth-avsnitt. hahah gudars

nejmen jag kanske ska gå och packa, seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0