a lonely september

tjenixen.

elins mamma var snäll och släppte av mig på ncc, så jag tackade för mig och väntade på resten av laget. det gick riktigt bra idag, det känns kul igen. jag hoppas på mitt liv att det nu ska hålla i sig.
hade första målvaktsträningen med malin, kollade på sist pga halsen. men idag var jag med, och jag gillar henne. tror att hon kan hjälpa mig mycket, lär mig en del redan. känns skitkul att få börja på riktigt liksom, man glöms bort en del som målvakt ibland. så nu känns det bra, ÅHH jag känner mig glad nu.
hoppas det går bra för alicia också, synd att hon ska ha så ont hela tiden...
jag kanske ska stå för 95 på cupen också, ifall patricia inte kan/vill. så hoppas jag in. men än så länge vet dom inte, men vi märker väl. hoppas det blir en kul helg. utan vadont tack. häähähää

min nya medicin funkar inte riktigt som vi vill att den ska göra, så jag tar tradolanen också. och den gör mig väldans trött, så dom närmsta dagarna kommer jag somna tidigt. som samtidigt är rätt skönt ändå. men jag blev rätt snurrig när jag vaknade till runt elva igår. trodde det var morgon och skit, låg och ropade på pappa och grejjer. hahhahaa :S AJA

så ska nog snart gå och lägga mig, GodNatt

Kommentarer
Postat av: alicia

puss

2010-02-04 @ 14:41:38
URL: http://aaliciayman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0