a bed of roses

hejhej.
åkte med moder imorse till skolan, började dagen med nationella i svenska. hua va det kändes svårt, satt med första frågan i evgiheter vilket resulterade till att jag inte hann skriva klart i slutet. 80 minuter och jag hann inte klart. dock hade jag inte mkt kvar, men ändå........... känns väldigt irriterande. hoppas det gick bra ändå, det var ju lite klurigt..
sen har vi haft hk, hade jocke så vi fick göra vad vi ville. vi gjorde scones, dom andra gjorde kladdkaka, muffins, rulltårta och liknande saker. blev lyckat kan jag tycka.
elin hängde med mig hem efter skolan, sen hämtade simon henne. och mamma ska väl snart hämta mig kan jag tänka mig. har fotboll imorgon, nånting som några killar på gymnasiet har fixat. ala, mariedal och vi tror ja det är. bara nior. haha kan ju bli lite kul det också.
har med nationella på torsdag, så imorgon ska jag påminna mig själv att handla lite till det. sen har vi grammatikprov på fredag, plus mitt omprov i fysik. förhoppningsvis går det bra.
ikväll ska jag lägga mig i tid, sov så gudomligt inatt så det vill jag gärna uppleva igen.
aja, ska peppa inför imorgon!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0