11

tjenatjena.
klockan slår snart sju och jag tänkte lägga mig och kolla på oth.
tredje praodagen och det går kanoners, fast min rygg kunde ha mått bättre. men det är bara två dagar till så jag överlever nog ;)
tänkte egentligen ge mig ut på jakt efter födelsedagspresenter idag, elin fyllde ju nämligen år igår och jennifers födelsedag kommer snart. och jag vet redan vad jag ska köpa, men idag hanns det icke med. samma med träningen också, menmne. på söndag ser jag fram emot en mördarträningen igen, nya målvaktstränarer är hård. och jag är anfådd från början till slut. haha..........menmen

malin var ledig idag, så jag tog bussen in imorse. gick på hemköp och köpte mig en sallad. och den var god, hade inte förväntat mig det. haha, kändes lite konstigt att ha en timmes lunch helt själv. men tessa kom efter ett tag så jag hade nån att prata med. kom mycket kläder idag så idag har vi haft mkt att göra. nog om fanny.

ska ta mig vidare, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0