you and me

mgodag. sitter här och lyssnar på emd....haha va hände??

har inget speciellt alls för mig. spelar lite spel emellanåt, dock är jag jävligt less på bubble spinner nu alltså. men vad händer härnäst? jo träning. halv sex, sista delen i skinkcupen. så jag hoppas det går bra, som sist.
idag är det dags att åka till moder jord igen också. hoppas på gud att det inte är dammigt, så jobbigt att dammsuga ju, haha.. ska nog sova hos jennifer ikväll, eftersom vi är lediga imorgon, hohohoh lycklig jag är alltså. skola på tisdag, typ teater, sen jävlar äre lov for real!
imorgonkväll ska vi på sörberges julsoaré också, blir nog skojjigt det.
näj nu har jag ingenting mer att skriva om. räcker med ointressant text nu så.
tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0