y

tjobre.

klockan slår snart 09 15 och jag är klar för längesen.
har precis knäppt lite kort och är lite irriterad över att det inte är någon idé att lägga in dom på datorn ens. så jag får vänta tills ja kommer till pappa. vilket borde vara imorgon eller nått? aja.
har under den här morgonen lyckats slagit i tårna tre ggr, ena gången gjorde så ont så jag föll på golvet i smärta typ. haha måste ha sett riktigt fult ut.
vet inte vad som har hänt men jag har vaknat av mig själv vid halv fem på morgonen flera ggr nu och är skitpigg. men dock somnar jag alltid om och är vanligtvis skittrött när jag vaknar nästa gång, vilket har lett till några försovningar nu senaste veckan. brukar ju inte försova mig så jag fattar ingenting.

tränade igår, sena tiden. skinkcupen fortsätter och det går bara sämre och sämre för mig typ. fattar ingenting, först gick det skitbra och nu suger jag. och idag börjar lucia cupen också, hur ska detta gå liksom. menmen, först och främst ska jag ha dubbeltimme i svenska innan jag börjar ladda inför fotbollen.

tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0