water

morsning, klockan är typ sju och jag är klar för längesen.
det var så skönt igår när jag åkte med mamma att jag måste göra det idag igen, kylan och den långa vägen till skolan lockar mig inte så mycket till att gå. dock blir det tidigare uppgång och lite snabbare tempo i fixningen, men det kan man väl leva med liksom :)
hade skitsvårt att somna igår, låg bara och vred och vände på mig hur länge som helst. hade ont i magen och visste inte hur jag skulle ligga, så jag tog mig en liten tablett och somnade sen. så tack vare den har jag haft en jävligt bra natt, var inte så trött när jag vaknade heller vilket var skönt.
idag börjar jag skoldagen med två timmar bild, sen tror jag att jag nog har svenska, sen har jag väl lite matte och historia också. har bestämt mig för att jag ska få en massa jobbigt gjort idag, så jag hoppas det blir så också.

ja som ja sa igår, ska ha lite mysigt familjebak idag och sedan drar jag vidare och tränar.
hoppas på en bra torsdag, snart helg ju. kan inte bli bättre. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0