2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ingenting jag kan komma på påengång. men nånting måste det ju vara

2. Höll du några av dina nyårslöften?
nej, har haft samma i flera år nu men lyckas inte

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej, men släktingar =)

4. Dog någon som stod dig nära?
nej som tur är

5. Vilka länder besökte du?
inget land alls,

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
jo, det är väl alltid något

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
inget datum alls, eller jo min födelsedag. men det året jag glömmer det liksom, haha

8. Vad var din största framgång 2010?
att jag lyckades med målvaktsbiten och kom upp i dam trorja.

9. Största misstaget?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ingenting riktigt illa precis, min mage är ju alltid sjuk och mitt knä får jag ju ont i då&då sen i somras. ska väl va de

11. Bästa köpet?
har inte köpt nått speciellt, ska väl vara objektivet som jag precis beställt, dock har det inte kommit än. får det nog 2011 ;)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och mat skulle ja tro,

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
har haft ett bra år, har mått skitbra de senaste månaderna :) så jag hoppas det fortsätter

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
ingen speciell direkt som jag kan komma på.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare helt klart

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tränat och ätit bättre mest

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

18. Hur tillbringade du julen?
var först ute på alnön hos jens föräldrar, sen på eftermiddagen åkte vi till min moster och var där.

19. Blev du kär i år?
nej eller,

20. Hur många one night stands?

Inget alls

21. Favoritprogram på TV?
one tree hill ser jag ju på dvd, så det får bli desperate housewifes

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hatar nog ingen, försöker inte bry mig så mycket om dom jag inte tycker om

23. Bästa boken du läste i år?
läste många bra böcker i början av året, men 14 år och till salu va ju bra den. haha det var den ända jag kom ihåg..

24. Största musikaliska upptäckten?
största vet jag väl inte, har börjat lyssna på många jag inte lyssnat på förut

25. Något du önskade dig och fick?
inget speciellt, bara saker jag fått i present typ.

26. Något du önskade dig men inte fick?
nä inget jag kommer på

27. Årets bästa film?
dear john var ju king den, kommer bara på den så.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
vi firade mig dagen innan så jag minns inte riktigt, vet att jag hade match iallafall :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
hade jag haft bra självförtroende och hela den biten, så hade allt varit bättre kan ja lova.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
mycket svart, mycket jeanstights, mycket huvtröjor, mycket linnen, mycket mjukisbyxor, converse, skinnjacka, är inte så uppklädd av mig ja inte.

31. Vad fick dig att må bra?
världens bästa vänner helt klart

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
haha sugen på en kändis? dom vanliga, chad michael murray, channing tatum, paul walker, ja ni fattar ;)

33. Vem saknade du?
i början av året saknade jag iaf jennifer och julia massor!

34. De bästa nya människorna du träffade?
har ju typ bara träffat dom i klassen, får väl ta och säga dom då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0