underneath the stars

godnatt.

funderar på varför jag sitter här i ett linne när jag har fryst hela kvällen. och när jag ska gå och lägga mig. det är frågan. dock tror jag det blir inom en väldigt kort stund. ska bara skriva klart detta nattinlägg.
har suttit här i flera timmar nu. har spelat fbspel. kollat på allas statusar typ femhundra gånger. ätit tre rostade mackor, och frysit ganska mycket. fast det är mitt eget fel så.
imorgon väntar en ny dag. söndag.  vilket betyder träning halv sex. och innan det har jag blivit erbjuden en tripp på birren för att kolla på snyggolle, dock tror jag att jag inte kommer vara vaken då, med tanke på att jag sitter här halv tre på natten. känner att vad gör det om jag missar det. såg calle& han som vann idol förra året en gång, men inte har mitt liv blivit bättre för det eller liksom. haha aja. hade ju varit nice och se lite på honom, men jag tror jennifer gör det så det räcker och blir över.
nej nu ska jag sova. men först måste jag tv...ätttttaa... bor..t..s....m.i.n....ket.....
j o b b i g t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0