the kooks

morsning.
klev för en stund sen ur duschen och sen knäppte jag lite till bilder. vet inte vad det är med mig men jag är väl inne i någon sorts fotoperiod. och det händer inte ofta så man får väl passa på. men lite photoshop hade ju inte suttit fel, dock har jag valt att önska mig en telefon i julklapp istället, så man får väl skylla sig lite själv också.
fast en telefon har jag ju varit i behov av sen 2008, så det är väl på tiden kanske.

sitter här och redigerar lite bilder, och jag det kommer givetvis upp nån eller några lite senare. måste hinna fixa mig också, eftersom jag ellen & micke ska åka och köpa en julgran. hahahha ja det är precis vad vi ska göra. sen får vi se vart dagen leder oss. har inga planer alls förutom det så.

nej nu måste jag fortsätta greja med bilderna så jag hinner med mig, tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0