spinner

morsning. haha klockan är halvtvå och jag har varit vaken cirkus en timme. ligger här helt död i soffan, huset är kallt och jag ska snart vandra bort till pappa i kylan och hämta en julklapp till mamma och jens. efter jävligt mycket strul fick vi äntligen ut den från ica. hoppas för guds skull att det ser bra ut också....
har lovat jens att dammsuga undervåningen idag, sen har jag inga mer planer. min dag verkar ju bli jävligt skoj alltså. kanske ska ringa nån? kanske man ska bosätta sig i soffan hela dagen och ruttna? kanske man ska gå till ica och köpa hårfärg?? känns som att det sistnämnda låter bra, blir nog så. ska flörta med mig pappa så han kan följa med också. tråkigt o gå själv ju.
nej nu ska jag vandra vidare, tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0