sjuk

yo. trött. less

ja min halsont har verkligen inte blivit bättre, pappa kom hem med två halstablettspåsar?? (nu vad man kkallar det) så ja hoppas det blir bättre. orka va sjuk då, eller orka va förkyld kanske man ska säga. hatar det. gör ont i näsrören, gör ont i gommen, det ska klias och ha sig. j o b b i g t. börjar misstänka lite feber också. -.-
inte nog med det. ska till alnön imorgon till jens kompisar. nu vill jag ännu mindre dit med tanke på att jag verkligen inte känner mig pigg för fem öre, men om min mamma kommer tro på det eller inte, det märker vi.
kommer även få stå över kvällens träning. jag som vill träna alltså, men jagvet ju själv att jag och min hals inte går så bra ihop när den börjar bli sjuk. jag och halsfluss serru, vi är soulmates......
min one piece har inte kommit heller. vill.ha.nu.ju........
aja, nu ska ja sluta klaga.
hade en riktigt kulig dag&kväll igår.
började med att åka in på birsta med ellen, fyndade en skjorta jag kollat på tusentals ggr, trehundra kr billigare alltså. nice. sen köpte jag hårfärg och två nagellack. ellen fick med sig typ, silverschampoo??? minns inte riktigt. hähä....
sen tog vi bussen hem, hon åkte och bowlade, jag hängde vid datorn. sen hämtade ellen och micke upp mig för att sedan bege oss, typ ingenstans, vi åkte en massa bara. där micke bodde, torsboda, max, eonparkeringen, ja ingenstans och överallt. vi hade iallafall trevligt. 
nä nu ska jag hämta mer halstabletter så hörs vi senare. tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0