over

gokväll.
sitter här i mörkret. läser mina utkast en gång till, känner lite ilska, sjunger med i musiken, spelar lite bubble spinner, blir irriterad när det inte går bra, dricker lite MER, kollar på lite bilder, funderar på en rubrik. ja, som alla andra lördagskvällar i princip.

har iallafall haft en mycket rulig dag. 
blev upphämtad strax efter tre av ellen och micke. rullade in mot birsta och hamnade inne på åhlens. blev inte mycket handlar förutom ellen som köpte strumpbyxor den 40. vandrade omkring lite innan vi begav oss ut för att köpa en julgran. vi lyckades hitta den ultimata, vilket var första bästa. nejmen den blev riktigt nice, muskelmicke bar in den i coolbilen och vi åkte vidare till en pizzeria i ljustadalen. klämde i oss en massa mat, sen hängde vi där ett tag innan vi begav oss hem till micke. han duschade, vi satt på hans rum. sen for vi till mig ett tag, sen drog dom hem. ja det var min lördag det, än är den inte slut men det blir nog ingen större förändring.
nu ska jag spela mer bubble spinner. tjao bloggän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0