moonshine

tjatja

skulle egentligen kliva upp vid nio imorse, blev väckt och allting, men pga lite oth tittning inatt så va man ju lite för trött. så mer än en timme senare orkade jag mig upp. fixade mig lite snabbt, och nu sitter jag här och väntar. tar med mig ellen och åker in på birren. men bussen går 56, så en stund kvar äre ju.
idag ska äntligen sängen bort härifrån, och en ny ska in. dock inte den riktiga jag ska ha senare, men tillfälligt. men skönt iallafall, inatt sov jag på en madrass på golvet. är less på att inte kunna se på tv på kvällarna, så nu löste jag det på de viset. sov faktiskt jävligt skönt, så det är ju king de.
tänkte försöka få med mig hårfärg hem, ser hemsk ut i håret nu, mår ju dåligt, haha.

nädu, hatar att vänta. suger ju. mmmmm. hejdå

bjuder på en vällllle snygg bild. haha dör varje gång ja ser den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0