mitt 2010

OKEJ, KANSKE LÄNGSTA INLÄGGET EVER. hehe

januari
var en hel del med alicia, hennes systemkamera användes flitigt, och kul hade vi.

började vara med julia igen efter några månaders uppehåll..


februari
var med elin

mars
var hos agnes på lite party


hade mysigt hos mig med ellen&alicia

april
var på mixvolleyboll med klassen


vandrade till vivansborg med tjejorna


var hemma hos alicia på sista april, innan vi begav oss utåt


maj
knäppte fula bilder med webkameran.

köpte skolavslutningskläder


var iprenmannen på avlutningskortet -.-


juni
gjorde hårförlängning


åkte på kryssning med julia, mamma och mormor som alla andra år


hade världens bästa skolavslutning


var på helena&brors bröllop

började sommarjobba.



juli
köpte mig en fjärrutlösare


var en massa med herr n.

försökte njuta av sommaren trots att jag jobbade hela dagarna.

augusti
som resten av sommaren var jag mycket med moa.


spelade fotboll, var med på mittnorden


hade en liten avskedsmiddag..


var hos robin och hade trevligt

tog med mig allt jag ägde typ, och flyttade till torpshammar...
bodde på internat, träffade trevligt folk, hade kul och sedan kom jag hem efter en och en halv vecka. haha





september
var mycket med alicia och viktor.


oktober
fick finbesök av tjejerna.


knäppte en massa bilder.


november
målade litegrann.


all snö kom, på typ en dag.


december
var hos jennifer och hade kuligt med tjejorna


knäppte många egobilder.


firade jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0