marabou

jo tjena.

haha nu sitter jag här än en gång och spelar bubble spinner. tycker inte att det är speciellt kul, men jag vill ju bli bättre!! hehe tönti

mamma kom och hämtade mig strax innan fem hos pappa, vi for in till birren, åt, sen gick vi omkring. köpte julklapp till mormor, en ring till mig själv, och moder jord va snäll och köpte lite kläder till mig. riktigt nice ;) hade panik med tanke på att tio över 7 hade vi inte åkt från birren än, jag var inte ombytt och träningen börjar halv 8. men mamma körde till ncc på cirkus 6 minuter, och jag hann.
träningen rullade iallafall på rätt bra, var även prisutdelning på slutet. fick med mig målisskinkan och en chokladkaka hem, kanske låter gott??

och ja hurrni, nu är det lov och jag mår prima ja. ingen skola, snart jul, och det ända negativa ska väl vara kylan då. annars är ju allt great.
är skittrött, men hur tråkig är jag inte om jag går och lägger mig liksom. såå jag håller ut ett tag till. nu ska jag spela lite bubble spinner -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0