islands in the stream

morsning.
tog mig knappt en timme att göra mig klar idag, great.
ska försöka skriva lite till på en engelskainlämning innan jag beger mig till skolan. dock tror jag att jag skulle få åka med jennifer idag, hade ju varit riktigt snällt det :)
och hur skönt är det inte att det är fredag då?? helg, snart lov, aldrig aldrig fel.
har ingen aning om vad jag ska hitta på idag, men imorgon ska jag iallafall på en liten utflykt med ellen micke och erik imellanåt. kan ju bli nice det. vi märker väl

tror att jag fick äran att fixa en skiva att ha i bilen. men jag vet inte om det är en så bra idé faktiskt. tror inte min musiksmak passar in riktigt. menmen, dom får nöja sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0