here comes a regular

i brist på annat alltså

Har du:
Någon som förstår dig? jaa
Någon som du saknar? ja
Någon som du hatar? inte hatar, men ogillar
Vem kramade dig senast? moa
Vem pussade dig senast? de är frågan alltså.
Vem ringde dig senast? pappa
Vem ringde du senast? mamma
Vem var hemma hos dig senast? moa
Vem var du hemma hos senast? jennifer
Har du några kärleksproblem? nej
Har du pratat med någon idag? ja
Har du gråtit idag? till ett program imorse ja, haha
Har du skrattat idag? ja

Jag:
Är singel? alltid ;)
Svär ofta? kan man väl säga
Sjunger i duschen? inte hos pappa, då hör grannarna :p
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? hade alla andra de så skulle jag fan inte komma i vanliga kläder iallafall
Skrattar åt dina egna skämt? ja men hua, hur kan man låta bli?
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? lätt

Har du:
piercingar? navel, och 4 i öronen
Syskon? japp, johan
Jobb? näj
För många vänner? man kan nog inte ha för många
Rymt hemifrån? nej,
Färgat håret? senast idag så ja
Bra självförtroende? aldrig haft
Sagt "jag älskar dig" till någon? j a
Varit kär? ja
Dumpat någon? ja, men hur gammal var man dårå liksom.
Gjort något olagligt? nä är fan laglig jag
Somnat i skolan? inte direkt nattsömn, men en tupplur har väl hänt ;p
Brutit ett ben? nepp

Tappat bort mig i min hemstad? har jag nog
Sett en fallande stjärna och önskat? önskar alltid, men funkar inte så bra
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? japp
Smugit ut utan lov? nej, är snäll ja
En hemlighet som ingen annan vet? klart jag har 

Sovit en hel dag? ja
Somnat gråtande? ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? haha a, fast med tjejer :) men jag hörde ju ett fint litet rykte att jag var lesbisk, verkar ju stämma det -.-
Blivit generad inför folk? varje dag, hela dan
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nej
Ätit musslor? nej, inte i detta liv
Haft ett förhållande i under en månad? mindre än en månad eller va?
Blivit kallad player? nej
Färgat ditt hår svart? inte med meningen :)

Vad:
Längtar du till mest just nu? grekland, sommar, och den smala kroppen jag kommer ha inom en framtid
Ska du göra i helgen? fire lite nyår hos faster, sen vettefan alltså
Har du för kläder på dig? mjukisbyxor och ett linne
Gjorde du igår? va på birsta, sen va ja med ellen o micke
Ska du göra i sommar? förhoppningsvis ha det jävligt kul
Åt du senast? en macka, den var god också
Har du för mobil? sony ericsson
Vad köpte du senast? tuggummi
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? springa och ringa typ, polisen

Var du med senast av det motsatta könet? som vän? mer? som vän, med ellen o micke, så micke. som mer? viktor antar ja. dock längesen
Kan du lita på mest? jennifer julia och ellen
Vet mest om dig? jennifer julia och ellen
Sov du tillsammans med senast? jennifer

Allmänt:

Har du pussat en groda? j.a
Kan du hjula? jag kan ju, men det är nog inte godkänt alltså
Biter du på naglarna? i perioder så

Är du EMO? nej, är glad jag
Vad skulle du göra om du vann en miljon? leva livet baby
Skulle du kunna hoppa fallskärm? skulle jag nog, skulle dock vara jävligt jävligt rädd.
Har du sjungit inför publik? hahahhahahahhaha m.
Följer du mode? inte direkt
Är du hungrig? nej.
Är du blyg? bland folk jag inte känner så.

Vem/vilka:
Slog du senast? johan westlund. bror, broschh, broe! haha natthumor
Fick du sms från senast? moa
Pratade du med i telefonen senast? pappa
Älskar du? mina fina vänner, familj, släkt, ja allt dedär
Skulle du kunna göra allt för? ^

jag har insett att min senaste kyss.. med en kille, inte borde ha hänt, och att den ens existerar gör mig äcklad.
jag lyssnar på.. erase me just nu
jag pratar.. mkt, dock inte med folk jag inte känner, då säger jag ingenting alls
jag älskar.. mina vänner och min familj
min bästa vän.. är fler än en.
min första riktiga kyss.. var på min födelsedag en gång.
jag avskyr då folk frågar.. hur det är när det hänt nått, men som aldrig bryr sig annars
äktenskap är.. väl bra?
någonstans, tänker någon.. på hur jävla fantastiskt det är med sommar.
jag kommer alltid vara.. sara svensson
jag är hemligt förälskad i.. ingen alls.
sist jag grät var. imorse då jag kollade på tv.
sista personen jag såg gråta var.. typ jennifer.
min mobiltelefon är.. där.
när jag vaknar på morgonen.. kollar jag på klockan, och den avgör om jag ska sova vidare eller inte.
innan jag går och lägger mig.. kollar jag tv, kanske smsar, kanske bara ligger där och funderar. hähä
just nu tänker jag på.. att min one piece borde komma, mitt objektiv också, och mitt linne, haha
bebisar är.. så jävla söta allltså.
idag har jag.. varit med moa
ikväll ska jag.. ---- ha ju redan vare.
imorgon kommer jag.. fira nyår hos faster
jag vill verkligen.. ha ett lyckat 2011, få mina grejjor jag beställt, bli smal, bli bra på att fotografera, ha mycket pengar, göra mitt rum klart, ha en snygg garderob, få bra betyg. ja listan kan ju bli längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0