forever young?

tjatja.
är hos mamma nu så uppdateringen ligger lite på is som vanligt då jag är där. går inte att lägga in bilder vilket gör att jag inte ens vill uppdatera något, men kameran används iaf lite där hemma så till helgen ska det nog ramla in bilder här.

har blivit riktigt skolless nu alltså, vill ha jullov nu, precis nu, vill inte till skolan imorgon och jag vill inte dit dom andra dagarna heller. är less på allt just nu. vill bara hem, hem till min säng och sova bort dagarna typ. är less på min mage, är less på min medicin som gör att jag bara somnar. jag är less på matte och jag är less på att jag gör illa min armbåge hela tiden. är ständigt trött och det är skitkallt ute. mina gratis sms är slut också, skitbra.

nej nu ska jag sluta klaga och göra nånting istället, spela lite bubble spinner innan jag ringer moder jord och frågar hur kvällen ser ut.¨
hejdå dåliga bloggjävel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0