flow

tjatja. sitter här i min väldigt sköna soffa och lyssnar just nu på simple plan.
skoldagen var väl inte allt för jobbig, såg endast på film. så de va ju nice. var påväg att vandra hem med jennifer, men då kom micke i sin superbil och plockade upp oss. väldigt snällt kan ju jag tycka dårå. har tråkigt ja. väldigt tråkigt. lägger jag mig ner kommer jag somna, så jag håller mig sittandes.

tog två bullar förut när ja kom hem. sen tog jag en till för att dom va så god. undrar när mamma och jensan kommer. ska man kanske gå upp och ta sig en liten tablett så ja slipper ha ont.. ne, orka. undrar lite vad jag ska göra ikväll. funderar på vad det är på teven. men jag orkar inte slå på och kolla. undra vad vi ska äta till middag. vafan ska man ha på sig imorgon dåå?? vavaa.undra hur mkt pengar jag har kvar... jag funderar på varför ellen inte svarar på mitt sms nån gång. många funderingar idag den tredje december alltså..

ne, ska spela lite mer bubble spinner. har gjort det sen ja kom hem, hehehhehe..
bye bloggän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0