:)

gokväll

nu är jag hos mamma igen så det lär inte bli så bra uppdatering.
har iallafall spenderat min dag med jennifer, benke skjutsade oss till mig och sedan skjutsade mamma oss till sporthallen. sen vandrade jag hem med julia och andreas.
imorgon väntas sista dagen innan jullov. hur skönt som helst alltså.
vill ha jul nu ja, men min vecka är ju fullbokad så det ska nog gå snabbt. imorgon ska jag till birren efter mamma slutat jobba, sen ska jag dit igen på onsdag och köpa en telefon. på torsdag ska jag till faster och kolla in nyhuset deras. sen fredag liksom. mmmmmm vill ha julklappar, haha...
nej nu ska jag spela lite bubble spinner innan jag lägger mig.

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0