Dag 04 – Vad du åt idag

haha lite lustigt med tanke på hur bra det gick för mig och jennifer imorse att göra mat.

jennifer hade pannkaksmix, så vi drog igång stekpannan, blandade mixen och vatten, slängde i lite smör och började steka. haha dock luktade det inte gott, det såg inte gott ut, det blev inte pannkaka helt enkelt. så vi slängde upp lite smet till, försökte igen. såg lika äckligt ut, smakade lika äckligt. tillslut gav vi upp. slängde smeten och våra jävligt misslyckade pannkakor. då gjorde vi mos&korv. gick hur bra som helst, tills jag skulle ta lite ketchup. och mitt kräsna betéende när det gäller mat är väl rätt känt nu och den där ketchupen slapp inte undan alltså. jag hade smetat in all mos i den där jävla ketchupen så då var den förstörd. men jennifer va snäll och gjorde lite ny mos till mig, så tillslut fick jag i mig lite mat iallafall. haha lyckat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0