Dag 03 – Dina föräldrar

älskade människor.

mina föräldrar skiljdes när jag var typ 5/6 år. minns inte så mycket av det bara att pappa flyttade hit till lägenheten strax eftert en fjällenresa vi var på. jag var inte ledsen eller nånting sånt, var mest bara glad över att jag skulle få ett till rum liksom. förstog nog inte så mycket, det var så det blev helt enkelt.


min mamma
är 40 år och har precis gift om sig med jens.
hon är kortare än mig och har väldigt fint lockigt hår. hon är alltid trevlig mot andra och vill alla väl. mamma är en väldigt omtänksam människa som vet vad hon tycker och tänker. men hennes skiftande stresshumör plus mitt tonårshumör kanske inte går så bra ihop alla gånger. vi bråkar o vi tjaffsar och vi gör allting bara värre än vad det borde vara. trots våra dåliga stunder borde vi fokusera på dom bra. hon är världens bästa mamma och jag älskar henne


min pappa blir den 22 december hela 43 år. han och jag bor själva här i lägenheten och det har vi allltid gjort också. han är världens finaste människa och det finns inget ont i honom nånstans. han är helt klart världens bästa pappa och det finns ingen här i världens som bryr sig så mycket om mig som han gör. han är så snäll och så bra på alla vis. jordens bästa pappa och jag älskar honom

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0