angel

tjabba.

sitter här i mörkret. lite trött, lite irriterad.
beställe en one piece för några dagar sen, och idag fick vi mejl om att det var nå fel på deras blablabla så den fanns inte i lager blablabla. så nu har jag beställt en ny i hopp om att det inte blir fel igen. egentligen vill jag ha en annan, men den dagen den finns och om jag har pengar, så beställer jag en till då. och så fick det bli helt enkelt.

skoldagen har gått bra idag, endast två lektioner och tiden däremellan rullade på bra. jennifer var iväg på nånting så jag och ellen hängde på offside, hade då och då sällskap av micke och även helgen har fått några idéer. så vi får se, vi får se. snackade med lena om betyg också, hon va nöjd med mig och jag är nöjd med det jag ligger på. så det var ju bra.

har även storrensat mitt rum idag. sängen är äntligen
nerskruvad och allt jävla skit är bortkastat.
ganska så nice faktiskt.

ne nu har jag inte mycket mer o skriva.
tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0