822

tjoho, ursäkta den dåliga uppdateringen.
iaf så.

1 december idag, känns skönt att det är snart är jul. lovet ser jag fan mest fram emot, jag är hyffsat skolless nu så det kommer nog sitta fint det. är jävligt redo inför nästa år också, känner att jag ska ha mitt bästa år nånsin. med nya skratt och tårar, blir ju king de.
har inte haft allt för mycket för mig idag. har varit en riktigt latisdag. fick först skjuts av mamma till skolan, sen åkte jag buss hem också. händer ju typ aldrig. vi hade sesam idag på skolan, sex och samlevnad. dagen har bestått av en snygg lärare, en rolig film, roliga frågor till en till snygging, och ja, de va de liksom. sen jag kom hem har jag endast legat i soffan och knäppt några bilder. somnade en timme förut också, var inte alls planerat, va helt borta när ja vaknade, fattade ingenting. haha.. har ätit lite mat, några pepparkakor, druckit vatten, smsat, legat lite till i soffan, och sett på tv typ. inge plugg alls, det är ingen brådska med det så.
ska baka en massa imorgon, sen ska jag träna litegranna.

snart helg, så jävla skönt. och jag tror den här kommer bli bra också. har en massa skoj inplanerat. fredag, tror den e planerad iaf. lördag, tacokväll hos jeffi med tjejerna, ska ju bli riktigt mysigt de. sen på söndag ska jag träna igen. ja de blir min helg de.
dock får vi se hur planering går, kan ju återkommmma..

skulle ha lagt in en bild om det inte skulle ta sjuttiofem år. så ja skippar det.
tjaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0