:(

klockan är just nu, precis i det här ögonblicket, två minuter över ett.
frågan är hur länge jag kommer skriva på detta inlägg, det återstår att se.

två minuter senare.. har precis kommit hem från julia. det började med att jag rullade bort till henne, plockade upp na och for sedan till bsk för lite träningstittande. dock regnade det och planen var avstängd. så det blev en massa prat i omklädningsrummet istället. drog sedan hem till mig, hämtade pengar och for sen till julia. sen mötte vi upp moa&anton, stog ute i regnet ett bra tag och surrade på som vanligt. efter det rullade vi vidare hem till anton, där det inte hände allt för mycket. moas mamma hämtade henne, och jag och julle for på en liten mopedsväng. körde över en massa stackars grodor, fånades oss och mötte sen upp elin. surrade ännu mer tills hon skulle tillbaka till simon, sen for vi hem till julia. åt två mackor, pratade, och nu är jag här i min ensamhet. känner att jag funderar en hel del på allt som hänt dom senaste veckorna men samtidigt blickar jag framåt.

om nio dagar flyttar jag 45 minuter härifrån, bort från alla i tre år. jag vet inte om jag tycker det ska bli skönt eller jobbigt. men förmodligen blir det både och. jag vill härifrån så mycket att jag inte vet vad, men jag vill också stanna här i tryggheten föralltid. jag vill vara kvar där det aldrig händer nånting förutom att folk gör en glad, ledsen och förbannad. men nu ska jag bort, bort från alla jag känner och bort från mina älskade.
just nu, just idag klockan tjugo över ett på natten så känns det bra. jag är verkligen inte på mitt bästa humör i dessa dagar och småsaker gör mig arg. så just nu känns det skönt och framförallt bra.
men jag ska verkligen bort från sörberge, och nu när jag har tappat en person att sakna ihjäl mig efter så känns det lite dåligt ändå. nu hur allt det här kan vara både bra och dåligt. det vet jag inte ens själv så fråga inte.

men nu ska jag rulla mot sängen. 21 minuter tog det att
skriva det här, önskar tiden gick saktare ibland.
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0