mittnorden dag 2

fick panik imorse när jag insåg att jag inte hade målvaktshandskarna hemma, men helene hade tagit dom, hade lagt dom i nån jävla vagn eller nånting, haha förvånad ...
kändes bra första matchen, vi vann den med 9-0 också. så det kändes ju bra. andra matchen var jag skitseg och det kändes inte alls bra. jag brukar vara opepp på ett bra sätt, idag var jag opepp på ett dåligt sätt. haha säkert svårt att förstå. men det är så det känns ibland iallafall.
vill ju inte klaga på andra eller så min vi sög verkligen, kände mig väldigt förbannad därbak som bara stog och kollade på. det var pinsamt va dålig vi var. menmen, nya tag imorgon!
man ska se allt positivt har jag hört så .. ;]
förlorade iallafall andra matchen med 2-0. jag och moa drog till bsk för att vara publik åt 96erna. träffade på mattis och simon också, har inte träffad nån utav dom sen gatufesten så det var trevlans.
efter matchen väntade vi in anton för han skulle hämta moa, sen for jag hem till farmor efter dom kommit. tröck i mig middag, sen efterrätt på det. haha hua va mätt jag blev..
har krigat med morbror hela kvällen också, haha han måste vara den töntigaste människan i min släkt, 33 jävla år och mesigast i sverige helt klart. hahaha nejdå, men jag tror han har bott liite för länge där han nu bor iaf. haha kram

ska gå och lägga mig nu, och försöka sova ut imorgon. tackar gudarna för våran sena match iaf kan ja lova.
nej nu ska jag rulla vidare, puss&godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0