hua

Du heter: sara
Smeknamn: sessan
Låt som när du är ledsen sörjer till: är jag ledsen grinar jag till det mesta
Beroende av: typ internet
Vad tror folk om dig? inte vet jag
Stämmer det? vet ju inte
Vad får du oftast komplimanger för? inget
Hur imponerar man på dig? gö nått jävligt coolt så räcker det
Brukar du skratta för dig själv? ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: vet inte, stänger ju fyra :o haha
Var bor du? torpshammar/sörberge
Trivs du där? ja, men jag vill hem
Hur svarar du i mobilen? hallå före mesta
Vem ringde du senast? elin
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att vi skulle höras idag
Antal timmar sömn inatt: vet inte
Sov du ensam: nej, fick besök runt 2 tiden ;)
Brukar du komma i tid: ja
Hur känner du dig nu: less
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: inte det bästa jag vet
Vad saknar du: sörberge, vänner. allt
Hade du en bra kväll igår: jodå.
Favorit dryck på morgonen: vatten eller juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: nuförtiden brukare bli lite för sent, men ganska tidigt ändå
Är du blyg? ja
Sysslar du med någon idrott: ne.......
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: vet inte
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: kissa och runka
Är du nöjd med ditt liv: inte nu nej
Är du bortskämd: mamma säger det när hon är arg
Vad gör du i morgon: åker tåg till ånge för min första lektionsdag
Vad är det värsta du vet?
falskhet, idioter
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja
Vad är det finaste du fått? det vet jag inte
En speciell dag du minns: det är förflutet
Du samlar på: inge
Vem ringer du när du är arg/ledsen: julia eller elin typ
När grät du senast: igår
Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa hur mkt saker som helst
Vill du gifta dig: ja de tror ja nog
Vill du ha barn: ja
Är du musikalisk? haha näj
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: nejnej
Biter du på naglarna: ibland så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0