forgetting

hähä uppdateringen är NOT ON TOP.
torra tråkiga inlägg utan bilder. sånt e livet.
neeemen vafan, skolan har dragit igång och jag har tränat dubbelpass idag. plus att det var första träningarna på tre veckor. men jag överlevde, men jag är öm. jag har ont i varenda del av kroppen, och tanken på match imorgon är inte rolig. menmen, jag biter ihop. verkar ju trots allt gå bra nu, så vi får se.

har idag haft min första spanskalektion någonsin, fick min första spanskaläxa också. dock tog jag med helt fel bok hem så något plugg har inte blivit av. får kolla lite på jennifers lapp imorgon innan vi börjar så löser det sig nog.
nnej nu ska jag lägga mig. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0