b o r i n g

Namn: sara
Piercingar: tre i öronen, och i naveln
Tatueringar: ingen
Längd: 176 typ
Skostorlek: 39
Hårfärg: brunt
Fräknar: nix
Önskar du att du bodde någon annanstans?: ja, hemma
Vilket schampo använder du? inte en jävla aning
Vad är du rädd för? att jag blir kvar i torpshammar
Filmen du köpte? minns inte
Låten du hörde: a place nearby
Personen du ringde? viktor
Personen som ringde dig? pappa

FAVORIT ..
Låt:
finns många
Kläder: gillar mkt jag
Film: samma där
Bil: kkan inte ett skit om bilar

HAR DU NÅGONSIN ..
Gråtit över en kille? ja

Gråtit över en tjej? det med
Ljugit för någon? ja
Varit i slagsmål? nix

ANTAL
Gånger ditt hjärta brustit?
en gång
Hjärtan brustet på grund av dig? tror ja väl inte
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? jomen en del
Gånger ditt namn varit med i tidningen? lär ju har varit en del ggr

SENASTE ..
Boken du läste? som jag vill vara

Personen du fick e-mail av? facebook
Personen du fick sms av? viktor
Gången hela din familj åt middag tillsammans? minns jag inte ens
Saken du köpte? en töjning
Vad har du gjort idag? lite skola, åkt buss hem från th, varit hos moster, vare på selånger, och sen lite annat 
Brukar du svära mycket? jarå
När stiger du upp på morgonen? då jag känner för ett
Vad har du på dig? trosor och en tshirt
Vad ska du göra ikväll? sova kan ja lova
Vad är du allergisk mot? inge
Använder du hårspray? ja
Kan du stå på händer? njaaaaaaanej
Håkan Hellström eller The Ark? håkan
Salt eller socker? socker
Gillar du ketchup? arå
Är du glad nu? nej, imorgon ska jag ringa mamma och får jag inte som jag vill skiter jag i det och gör som jag vill ändå på nått sätt
Var du glad igår? till och från ja
Vad dansar du till? det som går 
Stockholm är… ? ruligt
Göteborg är… ? ruligt
Kan du sjunga? NEJ
Spaghetti eller makaroner? makaroner
Land du vill besöka? thailand igen helt klart. australien, grekland, italien, usa osv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0