we are nowhere

tjoho

känner mig helt slut, är inte helt pigg heller. tänkte först skippa träningen men har nu ändrat mig, lika bra man håller igång. första skoldagen avklarad. nu är det bara 41 arbetsdagar kvar om jag inte har fel. edvin har suttit och sagt sjuttioelva gånger att det snart bara är 41 dagar kvar, sen är vi över, sen träffas vi aldrig igen enligt honom. haha.. javisst skittråkigt att vi skiljs åt, men som om vi aldrig nånsin kommer prata med varandra mer. haha gulligt

sista lektionen bestog av gympa, och idag har jag verkligen insett va tråkigt det är att springa. speciellt runt runt i sporthallen en timme.. jag gick för det mesta, men några springsteg tog jag faktiskt. fick reda på idag att svenskan gick rätt bra också, g+ på uppsatsen, och vg+ på muntliga. så det var ju skönt. hade gått bra på engelskan också. så lite förvånad är jag nog, men gud va skönt det är. hähäh...

nej nu ska jag förbereda mig inför träning hade jag tänkt. julle hämtar mig sedan, så heyho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0