the burden

goddagens, det är en sliten sara som skriver

 
(Y)

dagen har gått åt till att sitta vid datorn, läsa SOLO, se på tv, äta middag, och ett försök till lite plugg. trevligt alltså

tänkte åka upp på träningen och kolla på när dom tränar, ska ringa mamma och höra om hon kan skjutsa. eller så slutar det med att jag åker och tankar, vi får se hur jag gör. mår ganska bra nu, ska på skolan imorgon iallafall. både ögonen och huvudvärken är bättre, nu väntar jag bara på att förskylningen ska släppa. det är ju snart sista, man vill ju vara i toppform! haha..
nejmen nu ska jag ringa mamma, skulle behöva lite hjälp med att svara på ett mejl satt.

ha de bra, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0