soul meets body

svar på alicias kommentar
: HAHAHAH det visste jag inte............. negerkyss!



godmorgon, är som sagt hemma idag också. men planerar att gå imorgon, förhoppningsvis börjar jag bli bättre. huvudvärken har blivit bättre, tycker jag börjar känna lite lukt igen, haha.. och ögonen var inte lika variga imorse. så det ser ljust ut!
idag måste jag ta tag i svenskan, ska kolla om jag har skickat nått på mejlen från skolan också. idag ska jag vara duktig hade ja tänkt..
måste ringa mamma också. moster har tagit hem en kavaj som jag troligtvis kommer ha på skolavslutningen, plus att mamma skulle till petra igår och prata lite hårförlängning. så jag ska ringa och höra hur det går med allt =)
och skolavlsutningen, vad fan ska jag ha för skor? önskar att jag var 1.50 lång, hade snygga ben, och kunde gå i klackskor. men nu är jag 1.76 lång, har fula ben, och jag suger på att gå i klackskor. VA SYND. haha så vi får se hur jag gör. har sett ett par som jag skulle kunna tänka mig, så det slutar nog med dom. LÅGA ocskå (Y)

nej nu ska jag sätta igång och göra lite nytta.
hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0