rosentröm

goddagenss

skolan har rullat på bra idag. sista lektionen gympa var riktigt rolig också, vi spelade fotboll och det blev roligare än vad jag trodde faktiskt. sen hade vi film på svenskan, och den är fan bra. nyckeln till frihet eller nått. den är bra iallafall. hade kommit in på handels preliminärt också, så det känns ju lite skönt.
skjutsade hem elin och sen for jag vidare hem hit till pappa. blir ingen träning för mig ikväll pga mina knän. dom går inte så bra ihop med spinningen så jag skippar den. kanske jag målar om rummet, vi får se.

nu är det cirkus 38 dagar kvar av skolan, och det är ju lite blandade känslor. haha fulajag........
nejmen det känns OTROLIGT SKÖNT samtidigt som det är lite småsorgligt. men det kommer gå bra, vi överlever nog

tänkte rulla vidare nujag, så hejdo


glöm inte bort att du är värdelös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0