right now

godmorgon, är helt slut. har i princip ont i alla delar av kroppen också. härlig dag!

promenerade som sagt bort till ica igår efter att pappa hade ringt, fick min glass som jag hade längtat efter hela dagen. åt så mycket att jag mådde skitilla sen, haha men det var ialllafall gott. har ingen aning om när jag somnade men det var verkligen inte sent iallafall. och det bästa var att pappa sa att imorgon ska vi sova ut, ingen väcker den andra. haha... jag vaknade halv nio och då var pappa redan vaken.... (Y)
tog mig lite frukost, och satt mig framför teven. sen hamnade både jag & pappa framför datorn, snackade lite födelsedagspresenter till mig faktiskt.

ska egentligen till mamma imorgon, men jag tror jag åker dit idag istället. känns som att orken kommer inte vara på topp imorgon efter match och så. vill inte ens vara med på den, känner att lusten har sjönkt till noll nu när vi kom ut på grus. menmen, snart sommar, snart gräs.............

ska kolla runt litegranna nu, så jag slänger nog in ett inlägg senare.
hejdå

(ifall det skulle se konstigt ut i designen så är det
för att jag håller på att göra om)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0