no one's gonna love you more than I do

jag älskar dig

du är du, och för mig är just du viktig. så mycket som har hänt, så mycket som har gått förlorat. hur jag står ut varje dag och veta att det inte är bra, är för mig oförståeligt. men jag känner att det gör ont, och att det är lika svårt som det är jobbigt.
jag har inte den blekaste aning om vad just du känner,
men är jag ensam om känslan att det känns tomt?
för jag vill ha dig här, jag vill känna din närhet. jag vill veta vad som händer i ditt liv, jag vill kunna skratta och gråta med dig igen.
vart tog allt det vägen? vart tog du vägen? vart tog jag vägen?

jag, du & vi borde tänka på framtiden, men vi vet båda två att det förflutna är för betydelsefullt för att glömma.

jagvet att jag visar det ganska sällan nuförtiden, men jag bryr mig otroligt otroligt mycket om dig. och jag vill att vi ska finnas för varandra som vi alltid ha gjort, jag tror på oss

jag älskar dig varje dag julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0