hanging by a moment

hej söndag

denna helg, plus detta lov är nu över. verkligen över.
men det känns ändå skönt att börja igen. få de sista veckorna överstökade, fast helst hade jag ju velat ta studenten. men ne, här sitter jag och har inte ens börjat gymnasiet än. SYND sara

dagen har varit fullbokad i princip. började med en träningsmatch mot sdff vid halvtolv. den vann vi, 4-1. så det var ju skönt. sen när jag kom hem åt jag lite, sen hoppade jag in i duschen för att sedan åka på sundsvallsmatchen. tyvärr så förlorades den, så om jag har förstått det här rätt så åkte dom ur nu. och ska spela där kovland spelar, kanske ska forska vidare påre där..

när den var slut åkte vi hem, jag packade och mamma skjutsade sen hit mig till pappa. har varit hos mamma i över två veckor nu, så det är på tiden att jag kom hit kan jag ju tycka. men nu ska jag ta och lägga mig framför en rulle eller nått, så hejdo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0