grattis

börjar med att säga grattis till jens, så GRATTIS!

hejsan.
har städad hela morgonen, och det stör mig som fan att det blir dammigt minuter efter man har städat. jävligt irriterande. iallafall så ska jag snart hoppa in i duschen, sen fixa och klä på mig litegranna. kommer ju en hel del släkt ikväll, därför allt städande. så dagens ser rätt tråkig ut tills alla kommer, vi har köpt fika så det räcker till hela världen. så det ser jag fram emot, haha ..

imorgon har vi träningsmatch mot sdff, fortfarande inte sugen. jag som alltid brukade längta ihjäl mig till och med till träningarna. nu sitter jag här dagen innan en match och vill inte ens vara med. utespelare som målvakt, jag vill inte.
menmen, kan komma med nått klagoinlägg om fotboll nån annan gång. nu måste jag rulla in i duschen. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0