fotboll

hejsan

har inte skrivit så bra dom senaste dagarna, men hur roligt är det att läsa vad jag gör på dagarna hela tiden. jag är inte så aktiv på kameran heller som jag önskar att jag borde vara. så min blogg verkar förbli tråkig, haha..
förhoppningsvis blir den bättre sedan när jag införskaffat en riktig kamera, fyller år den 12 juni så det är inte så långt dit. håll ut! =)

helgen har tillbringats med vänner, lite ellen, lite mer alicia. mycket trevligt må jag säga. har blivit en del barn geni, en del oth, och en del facebook.
*matchen idag gick ju inte riktigt som vi ville heller, slutade med en förlust. menmen, alla har dåliga dagar

ska klicka mig vidare till facebook, dags att slå några rekord
hejdo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0