fire

hoho

ser ni någon långstång i sörberge imorgon som går som en kratta så är det bara jag, ingen fara alltså. det är min träningsvärk som kommer orsaka min dåliga gångstil. haha kände hure bara värkte i hela kroppen under träningen, varje sak vi gjorde trodde jag att musklerna skulle spricka eller nått liknande. och nu skakar jag i varje rörelse jag gör ungefär, haha så underbart..

hoppade in i duschen på en gång när jag kom hem, sen tog jag mig en skinkmacka. hua va bra den satt alltså! sen dess har jag bara suttit och sett på tv, och hamnade här för en stund sen. pappa ringde och ville att jag skulle möta upp honom på ica när han skulle dit senare. så jag tänkte göra det, snörar på mig ett par skor och vandra bort. glass&tamponger ska införskaffas denna gång.

att helgen är här kännnnnnssss gudomligt bra, veckan har dock gått snabbt. men gud vad jag älskar helg, spelar ingen roll vad jag gör. jag är inte i skolan iallafall. härliga tider ju.
hoppas på lite sol också så man kan steka litegranna kanskee..

nejmen  nu ska jag vandra vidare, ha en rolig kväll åt mig så
kan jag äta glass åt er ;) ..       pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0