everything you're not

spenderade natten hos julia, riktigt längesen så det var kul.
innan vi somnade låg jag och berättade om en film jag sett, haha jag höll knappt på att somna efter det. vart jag än kollade fick jag för mig att det stog nån där, haha ...

vaknade, tog på mig kläderna och fixade lite sen begav jag mig ut i regnet. promenerade hem, och det kändes gudomligt underbart att komma hem. haha skinnjacka, converse&halsduk är inte det roligaste i regn. men jag överlevde, det kunde ju ha varit värre liksom.

vart dagen leder mig har jag ingen aning om, men jag lär ju sitta inne som alla andra roliga fredagskvällar. hade det varit vanlig vecka hade jag varit överlycklig över att det var fredag, men nu rinner lovet bara ut ur händerna på mig. = snart skola....... jag orkar allvarligt inte, vet inte hur många gånger jag önskat att jag var äldre än vad jag är. -_-

nej nu ska jag ta och göra mig lite lunch eller liknande kanske, vi får se. ska gå och kolla i köket vad som finns.
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0