bust your windows

tjoho!

älskar vädret som varit dom senaste dagarna, börjar det snöa nu vet jag inte vad jag gör. är så jävla skönt att snön börjar försvinna och sommaren börjar komma med stora steg. fick reda på idag att jag hade fått sommarjobbet också, så det känns väldigt bra faktiskt.

slutade tjugo över elva idag, dom sista lektionerna var inställd. också hade vi nationella på morgonen, så vi hade bara en lektion idag, alltså bild. inte så ansträngande. så jag, elin & julia började vandra hem i det sköna. elin följde med hem också, har bara suttit och pratat här vid datorn, sjungt och hållt på. hon drog dock för en stund sen, och jag ska strax gå och byta om till träningskläder. idag väntar ett pass på etic igen, börjar fyra så den är tidig. men nu måste jag vandra vidare. skriver ikväll förmodligen. hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0