gdsgsdfgdf

har legat och degat i soffan sen sist ja skrev. kunde inte somna, så nu sitter jag här en stund till. är dötrött, mamma vill att jag ska vara hemma imorgon också. men jag vill gå på skolan, för att jag vill träna. för att vi har match på torsdag. känns bara fel att magen ska stå i vägen hela tiden. sååååååå de ee väl bara o bite ihop antarja. HÄHÄ tönt

mamma ropade nyss, då gick jag in i nya abdrummet. haha då ligger hon där i badkaret. kul att dom berättar att toan och det funkar nu. hehehhehe ............ ajaa

förut tappade jag ett fat också, jonglerade typ med två tre grejer men jag räddade två av tre. haha ... tredje fatet krossades över den öppna diskmaskinen. skitbra. är man bäst så är man

men mina inlägg blir så knasiga när jag är orklös, så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0