tisdag

ännu en dag, hade man räknat år som dagar. hade jag varit jävligt gammal..... onödigt skrivet

skriver inte så ofta nuförtiden, jag orkar inte när jag inte är nå pigg. menmen *
tisdag idag iallafall, match igår, match idag, träning imorrn, match på torsdag.
rolig vecka, tröttsamt tillslut.
iallafall så var matchen mot söråker igår, och vi vann. de va välle skönt det. heehä
var ju inte kallad egentligen, men fick ett sms under dagen så där slutade min kväll.
jennifer fick rött nångång i början av andra, så då fick ja ställa mig.
gick rätt bra faktiskt, inga mål insläppta iallafall.
när jag kom hem blev ja förbannad, verkligen. längesen jag var så där arg må ja säga. det har väl inte släppt än antar ja. för min dag har varit piss, BOKSTAVLIGT.
jag har ont i magen, jag känner mig mer orklös än nånsin osv.
släppte några tårar och drog hem. inget mer med det.


försöka komma på hur jag ska komma till matchen ikväll, ska spela med 95.
funderade på moppen, men julia va inte på. yman lär ju ha skjuts, kanske ska höra med henne.
vi märker väl hur jag gör.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0