sweet dreams, kanske inte alltid ss

jag drömde inatt, som alla andra nätter.
men idag kommer jag ihåg, idag jag minns jag.

du släppte på allt, du sa allt du tyckte och tänkte till mig.
dina känslor var starka igen tydligen, ingenting kunde stoppa oss nu.
*jag undrade hur du kunde göra så, hur du bara kunde säga
allt du tyckte och tänkte till mig. varför dina känslor hade kommit
tillbaka. jag undrade varför inget kunde stoppa oss nu, när
nånting kunde det förra gången ..
du sa att du ville hålla mig hårt, att du inte kunde förstå
vad som hände sist, du vet förr när vi sågs.
du kunde inte inse vad som gått fel och nu ångrade du dig.

i min dröm, som jag drömde inatt.
hade ditt skepp sjunkt, och jag blev din jävla livbåt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0