skitmåndag

chaaaaaachaaaaa bloggennn
heheh HEHEHEHEHEHEH

blev hemma idag ändå, smått irriterande pga att det är träning ikväll. mange skulle träna med mig idag, såg fram emot det ju. aja, ska iallafall ner dit och kolla. annars kommer jag spricka här hemma. blir skola imorgon också, skiter i om jag mår som ett as. dit ska ja.......
blir irriterad på mig själv att jag stannar hemma, men just då i stunden känns det som att det inte finns så mkt annat att göra. också sitter man här några timmar senare o mår bättre eller bra och har aldrig varit med ångerfull ungefär. haha nejmen nästan ungefär så äre.
nu ska jag läsa några andra bloggar hade ja tänkt, sen ska ja äta lite.

skriver mer ikväll kanske, eller sen. menmen, who knows


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0