onsdag

godmorgon världen. ne...

pappa väckte mig när han skulle fara på jobbet, jag sj degade ett tag och klev sen upp. sprang och spydde på en gång, TREVLIGT. kanske to much information, menmen du överlevde tror ja.
ringde far min, och han fick sjukanmäla mig. kunde dock inte somna om, så jag slog på oth. första säsongen. jag kanske, har fallit för det.......... jag kanske är besatt nu, jag kan inte sluta se eller titta. jag älskar dom alla, önskar att sörberge va lika kul och dramatiskt. hähä aja

spelade med 95 igår, mot selånger. 0-3 slutade det till dom, förvånad jag är, väldigt. och idag har jag blåmärken överallt, haha ser lite kul ut sådär. vi har nått möte idag innan träningen, ska inte träna, men vi får se hur jag mår ikväll. för mötet känner jag att jag vill vara med på, jävla sjuka. känns som att jag varit mer hemma i nian än vad jag var i åttan sammanlagt. kan inte påstå att jag varit pigg på sistone. det här som skulle bli mitt genombrott, jag skulle regera (st?) lektionerna, jag skulle öka mina betyg till nått bättre, jag skulle kämpa som aldrig förr ungefär. det är tvärtom, skolan har bara börjat och jag är döless på allt. inte bara skolan, verkligen ungefär nästan typ allt.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0